Intrebari frecvente

1. Care sunt pasii pentru a lansa o comanda?

            Avem 3 pasi simpli. Alegi categoria potrivita in functie de intentiile tale, stabilesti bugetul alocat si completezi chestionarul aferent. Ne transmiti apoi adresa si metoda de livrare, alegi metoda de plata si gata, ai scapat de grija cautarii cadoului potrivit. Odata cu finalizarea comenzii vei primi un mail de confirmare.

2. Pentru a lansa o comanda e nevoie de completarea chestionarului?

            Da, insa raspunsul nu este obligatoriu la toate intrebarile. Totusi, cu cat chestionarul este mai complet, cu atat mai bine ne vom face treaba.

3. Pot sa comand cadoul la mine acasa si eu sa-l ofer sarbatoritului?

           Da, insa din experienta iti spunem ca efectul maxim este atunci cand livram direct la beneficiar. Emotiile traite atunci cand deschizi cadoul si nu stii ce este si de la cine este, nu pot fi inlocuite cu altceva. Se aseamana cu magia sarbatorilor de Craciun.

4. Beneficiarul va sti de la cine este cadoul?

            Da, va afla cu siguranta, de indata ce va deschide cadoul, insa e bine sa stii ca o parte din cei care au apelat la serviciile MysteryBox au preferat ca beneficiarul sa nu afle de la cine este cadoul si au specificat asta in formularul de comanda, iar surpriza si emotiile au fost la un nivel mult mai ridicat.

5. Pot alege eu ce cadou sa trimiteti?

            « In tuto secretum » este sigiliul care garanteaza faptul ca nici cumparatorul si nici beneficiarul nu cunosc continutul coletului. Poti alege categoria dorita si valoarea cadoului, de restul ne ocupam noi.

6. Cadourile trimise de voi sunt pe stoc? De cat timp este nevoie pentru livrare?

            Nu, echipa MysteryBox cauta cel mai potrivit cadou dupa lansarea comenzii, in urma chestionarului completat de cumparator. Avem relatii speciale cu furnizorii astfel incat sa obtinem cadoul potrivit intr-un timp minim. Totusi, pentru o organizare cat mai buna, recomandam sa lansati comanda cu minim 3 zile inainte de data dorita de livrare.

7. Se poate livra cadoul exact in ziua evenimentului?

            Da, putem livra cadoul in ziua dorita, cu conditia sa nu fie duminica. Din pacate duminica nu se fac livrari standard. Se poate lua in discutie o livrare speciala, insa pentru aceasta va rugam sa contactati echipa MysteryBox.

8. Ce inseamna livrari speciale?

            MysteryBox este solutia potrivita in cazul in care nu vrei sa-ti dezvalui intentiile fata de beneficiarul cadoului. Vei fi relaxat ca nu esti « prins » la cumparaturi, in timpul livrarii sau si mai rau, cu o zi inainte.

            Asadar, putem livra la restaurantul unde se tine petrecerea, putem livra la cabana din varful muntelui unde va distrati sau pur si simplu la intrarea in statia de metrou. Pentru un efect maxim, opteaza pentru a fotografia sau filma aceste momente. Vor fi valoroase ulterior. Tot ceea ce trebuie sa faci e sa iei legatura din timp cu echipa MysteryBox.

9. Pot alege Business Box pentru angajatii mei si sa livrez la adrese diferite? Dar pentru partenerii de afaceri?

            Da, trebuie doar ne transmiti toate datele necesare. Livrarile se vor face pentru fiecare beneficiar in parte.

<< 100% impressed >>